Spółka DLF po raz kolejny wyróżniona Gwiazdą Jakości Obsługi
Miło nam poinformować, że firma DLF już po raz szósty została uhonorowana za wysoki poziom jakości obsługi przez Polski Program jakości Obsługi. W poprzednich latach firma była wyróżniana dwukrotnie godłem „Dbamy o Jakość Obsługi” oraz trzykrotnie „Gwiazdą Jakości Obsługi”.
W 2021 roku DLF wyróżniono po raz czwarty „Gwiazdą Jakości Obsługi”. Laureaci zostali wyłonieni na podstawie badania satysfakcji konsumentów przeprowadzanego na platformie organizatora. Oceniany był stopień zadowolenia z obsługi, terminowość, czas obsługi, rodzaj asortymentu i jego cena oraz prawdopodobieństwo rekomendacji marki innym konsumentom. Polski Program Jakość Obsługi od lat utrzymuje elitarny charakter, wyróżniając godłem wyłącznie wąskie grono firm spośród ponad 46 000 podmiotów z 200 branż. W zależności od szerokości branży wyłania w każdej kategorii jedynie od 1 do 3 laureatów. Wyjątkowość Gwiazd wynika także z faktu, że to właśnie konsumenci decydują o uhonorowaniu firmy.
Bardzo dziękujemy naszym Klientom za zaufanie, którym obdarzają nas każdego dnia, a całemu zespołowi DLF za pracę i zaangażowanie.